Vi har opdaget, at du gennemser fra et andet sted til det, der svarer til dette websted. Vi har ikke et websted til det land, du besøger os fra, men vi har et verdensomspændende websted. Bekræft venligst hvilket websted du gerne vil besøge.
Din tilfredshed er vores vigtigste mål, og netop derfor vil kundeservice hos Copykrea altid tilbyde dig den bedste løsning for at løse dit problem, hvis der er noget, der ikke passer til det, du har anmodet om, eller hvis du opdager en fejl, når du modtager dine indtryk. Tag kontakt til os, så løser vi problemet for dig.
Hvis du ved modtagelsen af din ordre opdager fejl i trykningen eller indbindingen, eller at du mangler nogle af de ordrer, du har lavet, kan du kræve ombytning eller tilbagebetaling af samme. Du har en frist på 30 dage fra modtagelsen af dine eksemplarer.
Reklamationer og/eller hændelser skal meddeles ved at sende en e-mail til [email protected] eller foretage en reklamation fra kundeområdet med angivelse af en kort beskrivelse af problemet sammen med fotos og/eller videoer og ordrenummer.
Vores kundeservice vil arbejde på at løse problemet og vil kontakte dig, når det er nødvendigt. Fra Copykrea kan der tilbydes tilbagebetaling af fejlagtige eller beskadigede dokumenter (hvis dokumentet er fuldt læseligt, vil der kun blive foretaget en forholdsmæssig tilbagebetaling i forhold til den forvoldte skade); og/eller tilbud om at afhente dem med henblik på en gennemgang af hændelsen på stedet. I dette tilfælde vil kunden blive kontaktet for at administrere afhentningen af det defekte produkt. Hvis der efter modtagelsen af prints på vores anlæg er tegn på manipulation eller ændringer uden for Copykrea, vil alle genererede forsendelsesomkostninger kunne tilskrives kunden.
Hvis ordren rent faktisk er defekt, dårligt trykt eller indbundet eller mangler et dokument, vil vi gå videre med at reparere, erstatte, nedsætte prisen eller ophæve kontrakten (alt efter omstændighederne), procedurer, der vil være gratis for brugeren.
For sit vedkommende vil refusion for returnering, trykfejl eller manglende dokumenter ske gennem den betalingsmetode, der er anvendt ved købet. Fra Copykrea vil beløbet ikke blive refunderet eller nogen genudsendelse af varer blive foretaget, før trykfejl eller manglende dokumenter, som brugeren har sendt, er blevet verificeret. Refusionen vil blive foretaget inden for 15 arbejdsdage fra modtagelsen og bekræftelse af betingelserne for modtagelse af forsendelsen. Den maksimale frist for at foretage den etablerede betaling er en måned.
På den anden side, hvis ordren af årsager, der kan tilskrives kunden og ikke transportfirmaet eller Copykrea, ikke kan leveres til den angivne adresse, har vi fra Copykrea op til 30 dage til at sende den igen. Vi forbeholder os ret til at opkræve forsendelsesomkostningerne igen, selv om de var gratis for kunden på det tidspunkt, hvor købet blev foretaget. Brugeren vil altid blive underrettet om alt dette.
Fra Copykrea påtager vi os intet ansvar, når leveringen af indtrykkene ikke sker inden for den forventede periode af årsager, der kan tilskrives transportvirksomheden. Hvis forsinkelsen i modtagelsen derimod skyldes problemer i vores produktionscenter (du har anmodet om en prioriteret produktionsmetode, men du modtager den som om det var en standardproduktion), kan du anmode om en returnering.
Alle filer, som du sender os til Copykrea med henblik på trykning, vil blive behandlet med den største fortrolighed. Kun personalet i vores produktionscenter og kundeservice, i tilfælde af at der er en hændelse, vil de have adgang til den.
Filerne vil blive opbevaret i 90 dage fra datoen for anmodningen om arbejdet, hvorefter de destrueres.
Når du har gennemført din bestilling i vores onlinetrykservice, kan du ikke annullere den (fortrydelsesret). Annullering eller ændring af din ordre vil kun blive accepteret, hvis den ikke er begyndt at blive produceret i vores værksted. Hvis du vil tjekke status for din ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam, som vil informere dig om, hvorvidt du kan annullere eller ændre den eller ej.
Copykrea er ikke ansvarlig for mangler forårsaget af uagtsomhed, slag, brug eller forkert håndtering eller for slitage forårsaget af normal brug af produkterne.